Στις 19 Απριλίου κατατίθεται η αρχική εκδήλωση ενδιαφέροντος για την εγκατάσταση συστημάτων τηλεματικής στην ΕΘΕΛ και τον ΗΛΠΑΠ. Ο ΟΑΣΑ, χωρίς να το «διατυμπανίσει» ιδιαίτερα, εξαιτίας των κινητοποιήσεων, προκήρυξε διεθνή διαγωνισμό, με κριτήριο ανάθεσης την πλέον συμφέρουσα οικονομική προσφορά, για την επιλογή ιδιωτικού φορέα σύμπραξης (ΙΦΣ) του έργου «Μελέτη, Χρηματοδότηση, Εγκατάσταση, Υποστήριξη Λειτουργίας, Συντήρηση και Τεχνική Διαχείριση ενός Ολοκληρωμένου Συστήματος Διαχείρισης Στόλου και Πληροφόρησης Επιβατών για την ΕΘΕΛ και τον ΗΛΠΑΠ, μέσω Σύμπραξης Δημόσιου Ιδιωτικού Τομέα (ΣΔΙΤ)».

Ο συνολικός προϋπολογισμός του έργου, που θα καταβληθεί στον ΙΦΣ, μέσω του Προγράμματος Δημοσίων Επενδύσεων (ΠΔΕ), εκτιμάται στο ποσό των σαράντα δύο εκατομμυρίων ευρώ, πλέον ΦΠΑ, συμπεριλαμβανομένου του κόστους ασφάλισης και αντικατάστασης του κύκλου ζωής των συστημάτων και υποδομών του έργου.

Επιπλέον, ο ΟΑΣΑ θα συμμετάσχει στη χρηματοδότηση του κόστους κατασκευής του έργου, με την καταβολή ποσού που θα ανέρχεται, κατ’ ανώτατο ποσοστιαίο όριο, στο 40% της κατασκευαστικής του αξίας, με ανώτατο χρηματικό ποσό δημόσιας συμμετοχής τα δέκα εκατομμύρια ευρώ, μέσω του ΠΔΕ ή άλλης πηγής εθνικής δημόσιας ή /και κοινοτικής χρηματοδότησης.

Στις 19 Απριλίου η εκδήλωση ενδιαφέροντος

Η χρονική ισχύ της σύμβασης αναφέρεται σε διάστημα δώδεκα ετών, με ημερομηνία κατάθεσης της αρχικής εκδήλωσης ενδιαφέροντος στις 19 Απριλίου 2011.

Το έργο αφορά, μεταξύ άλλων, την εγκατάσταση ενός δικτύου 1.000 «έξυπνων» στάσεων, σε όλη την περιοχή αρμοδιότητας του ΟΑΣΑ.

Οι επιβάτες θα πληροφορούνται τον ακριβή χρόνο διέλευσης των οχημάτων, από τις οθόνες που θα είναι τοποθετημένες στις στάσεις, καθώς επίσης και από το κινητό τους τηλέφωνο και τον ηλεκτρονικό υπολογιστή τους.

Προβλέπεται, επίσης, η δημιουργία κέντρου ελέγχου, απ’ όπου θα παρακολουθείται σε πραγματικό χρόνο, η λειτουργική κατάσταση του συστήματος συγκοινωνιών και θα γίνονται οι αναγκαίες παρεμβάσεις για τον καλύτερο συντονισμό και βελτιστοποίηση του συγκοινωνιακού έργου.

Στο πλαίσιο του έργου, ο ανάδοχος θα αναλάβει τη χρηματοδότηση, μελέτη, κατασκευή, συντήρηση και τεχνική διαχείριση του έργου για 12 έτη, ενώ θα αποπληρώνεται, βάσει μηχανισμού πληρωμών, κατά την περίοδο λειτουργίας του, ο οποίος αξιολογεί την ποιότητα των προσφερόμενων υπηρεσιών.

Το ελληνικό δημόσιο, ουσιαστικά, θα «αγοράσει» μια υπηρεσία, ενώ στο τέλος της δωδεκαετούς διάρκειας της σύμβασης, το σύστημα θα μείνει στην κυριότητα του ΟΑΣΑ.

Δημοσίευση σχολίου Blogger

 
Top