Λεωφορεία, τρόλεϊ το αγκάθι των συγκοινωνιών

Η εταιρία ΟΣΥ (Οδικές Συγκοινωνίες) στην οποία συγχωνεύονται η ΕΘΕΛ και ο ΗΛΠΑΠ είναι το μεγάλο ερώτημα και το σοβαρό "αγκάθι" για το μέλλον του ομίλου ΟΑΣΑ, καθώς αναμένεται ότι θα συνεχίσει να παρουσιάζει μεγάλα ελλείμματα, ενώ αντίθετα προϋποθέσεις ακόμη και για τη θετική λειτουργία υπάρχουν για την εταιρία ΣΤΑΣΥ (Σταθερές Συγκοινωνίες), στην οποία τα ελλείμματα είναι πολύ μικρότερα.

Ειδικότερα, η νέα εταιρία ΟΣΥ, με βάση τα απολογιστικά στοιχεία της χρήσεως 2010 των συνιστωσών εταιριών ΕΘΕΛ και ΗΛΠΑΠ, είχε λειτουργικά έσοδα 128,4 εκατ. ευρώ περίπου, ενώ τα συνολικά έσοδά της, δηλαδή τα λειτουργικά έσοδα μαζί με την κρατική επιδότηση, ανήλθαν στο ποσό των 214,6 εκατομμυρίων ευρώ.

Από την άλλη πλευρά, τα συνολικά λειτουργικά έξοδα ανήλθαν σε ποσό 435 εκατ. ευρώ περίπου, με αποτέλεσμα το εταιρικό σχήμα ΟΣΥ, παρά την κρατική επιδότηση, να παρουσιάζει λειτουργικό έλλειμμα ύψους 220 εκατ. ευρώ περίπου.

Ελλειμματική ήταν το 2010 και η λειτουργία των εταιριών που συγχωνεύονται προκειμένου να δημιουργηθεί η εταιρία ΣΤΑΣΥ.

Με βάση τα απολογιστικά στοιχεία της χρήσης του 2010 των συνιστωσών επιχειρήσεων ΑΜΕΛ, ΗΣΑΠ και ΤΡΑΜ, το σχήμα είχε λειτουργικά έσοδα 143 εκατ. ευρώ περίπου, ενώ μαζί με την κρατική επιδότηση που έλαβαν οι συγκεκριμένες εταιρίες τα συνολικά έσοδα ανήλθαν σε 171,5 εκατ. ευρώ.

Πηγη:euro2day
Ετικέτες

Δημοσίευση σχολίου

[disqus][facebook][blogger]

ΣΑΚ ΗΛΠΑΠ

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget