Τον «αποκεφαλισμό» του Δ.Σ. αποφάσισε ο υπ. Υποδομών Μιχ. Χρυσοχοϊδης

 Στον «αποκεφαλισμό» του διοικητικού συμβούλίου του Οργανισμού Αστικών Συγκοινωνιών Αθηνών (ΟΑΣΑ) προχώρησε την Τετάρτη ο υπουργός Υποδομών κ. Μιχάλης Χρυσοχοΐδης.

Σύμφωνα με πληροφορίες, αιτία ήταν η μη συμβασιοποίηση των οικονομικών υποχρεώσεων των υπουργείων που εμπλέκονται σε διάφορα μειωμένα εισιτήρια (μαθητές, ΑμεΑ, ένστολοι κτλ.) από την πλευρά του οργανισμού, με αποτέλεσμα να χαθούν χρήματα, την ώρα που το υπουργείο Υποδομών προσπαθεί να αναστείλει την αύξηση των εισιτηρίων.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση του υπουργείου Υποδομών, «την παραίτηση του προέδρου και διευθύνοντος συμβούλου του ΟΑΣΑ κ. Α. Δελούκα καθώς και των μελών του Διοικητικού Συμβουλίου ζήτησε σήμερα, Τετάρτη 2 Οκτωβρίου, ο υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, Μιχάλης Χρυσοχοΐδης μετά τη διαπίστωση αδυναμιών και καθυστερήσεων στην αντιμετώπιση προβλημάτων και εκκρεμοτήτων του Οργανισμού που δυσχεραίνουν σημαντικά την αποτελεσματική του λειτουργία».

Σύμφωνα με πληροφορίες, η ατμόσφαιρα στο υπουργείο Υποδομών είναι ιδιαίτερα τεταμένη, καθώς, όπως μεταδίδουν συνεργάτες του υπουργού, ο κ. Χρυσοχοΐδης διαπίστωσε ότι δεν τιμολογήθηκαν και δεν συμβασιοποιήθηκαν με τα διάφορα εμπλεκόμενα υπουργεία, που –υποτίθεται ότι– επιδοτούν τον ΟΑΣΑ για τα μειωμένα εισιτήρια των ειδικών πληθυσμιακών ομάδων τα απαιτούμενα ποσά.

Χάθηκαν ποσά τριών χρόνων

Αποτέλεσμα είναι, όπως λένε, να έχουν χαθεί από τον «κουμπαρά» των αστικών συγκοινωνιών τα ποσά της τριετίας 2011-2013. Μάλιστα, σημειώνουν ότι κ. Δελούκας βρέθηκε στο στόχαστρο του κ. Χρυσοχοϊδη, καθώς, θεωρεί ότι φέρει ευθύνη, διότι αντί σχεδίου σύμβασης έστειλε στα συναρμόδια υπουργεία απλή επιστολή.

Έτσι, τα χρήματα των υπουργείων για τις συγκοινωνίες δεν έχουν δεσμευθεί στους προϋπολογισμούς τους και τελικά η ζημιά μεταφέρεται οικονομικά στον ΟΑΣΑ και πολιτικά στο υπουργείο Υποδομών, που καλείται σε μάχη χαρακωμάτων με την τρόικα για να μην αυξηθούν οι τιμές των κομίστρων.

Σύμφωνα με πληροφορίες, ο κ. Χρυσοχοΐδης είναι εμφανώς εκνευρισμένος, καθώς καλείται να εποπτεύσει την εκτέλεση ενός ελλειμματικού προϋπολογισμού στις αστικές συγκοινωνίες, διατηρώντας την τιμή του εισιτηρίου στα σημερινά δεδομένα και καλούμενος να «τετραγωνίσει τον κύκλο», όπως σημειώνεται από το περιβάλλον του.

Δεν είχαν μηνιαίες κάρτες

Μάλιστα, «κερασάκι» φαίνεται να αποτέλεσε το γεγονός ότι το πρωί της Τρίτης στον σταθμό Αιγάλεω είχε δημιουργηθεί μεγάλη ουρά πολιτών που έσπευσαν να προμηθευτούν μηνιαίες κάρτες, όμως οι υπάλληλοι της ΣΤΑΣΥ δεν είχαν κάρτες προς πώληση.

Το διοικητικό συμβούλιο που επαύθη είχε τοποθετηθεί από τον πρώην υπουργό Υποδομών και Ανάπτυξης, κ. Κωστή Χατζηδάκη τον Νοέμβριο του 2012. Πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος ήταν ο κ. Αλέξανδρος Δελούκας (πολιτικός μηχανικός PhD), ενώ μέλη οι κκ. Σπυρίδων Βρεττός (δρ μηχανικός Η/Υ), Δημήτριος Παπαδάκης (χημικός μηχανικός), Παναγιώτης Παπαδάκος (πολιτικός μηχανικός - συγκοινωνιολόγος), Νικόλαος Τσιλίφης (ιατρός), Κωνσταντίνος Στρατικόπουλος (ασφαλιστικός σύμβουλος ) και Ιωάννης Αλεξανδράκης (υπάλληλος ΟΑΣΑ, ως εκπρόσωπος εργαζομένων).

ΠΗΓΗ


Δημοσίευση σχολίου

[disqus][facebook][blogger]

ΣΑΚ ΗΛΠΑΠ

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget