Δημόσιες συγκοινωνίες: Μυστικό σχέδιο «ONOS»

0
Το «Π» με υπερηφάνεια παρουσιάζει το μυστικό σχέδιο που έχει επεξεργαστεί ομάδα εξειδικευμένων συμβούλων για λογαριασμό της κυβέρνησης, με στόχο την εκ βάθρων αναδιάρθρωση των δημόσιων συγκοινωνιών.
Το σχέδιο έγινε επιτέλους γνωστό και στον αρμόδιο – λέμε τώρα – υπουργό Δημήτρη Ρέππα, ο οποίος έχει γίνει ψυχολογικά «ρετάλι», αφού συνειδητοποιεί ότι δεν μπορεί να ακολουθήσει τη σκέψη, το όραμα και τις ανατρεπτικές προτάσεις του νέου «πράσινου» ΠΑΣΟΚ.

Το «κλειδί» για τη σωτηρία του συστήματος των μέσων μαζικής μεταφοράς είναι και πάλι η «πράσινη» ανάπτυξη!
Οι κορυφαίοι κυβερνητικοί υπουργοί και σύμβουλοι (Παπακωνσταντίνου και Σία) έχουν συλλάβει μια πρωτοποριακή ιδέα (πιο ριζοσπαστική και από του Μητσοτάκη το 1993) που ρίχνει δραστικά το κόστος χρήσης των μέσων μαζικής μεταφοράς, μειώνει τα ελλείμματα και κάνει πράξη τις αρχές της βιωσιμότητας, της ανακύκλωσης, της επαναχρησιμοποίησης και των ανανεώσιμων πηγών ενέργειας.

Παράλληλα – και αυτό είναι, ίσως, μακροπρόθεσμα και το πιο σημαντικό – κάνει και το πρώτο βήμα για τη δραστική αλλαγή του τρόπου ζωής των Αθηναίων, σε μια χρονική περίοδο, μάλιστα, που δοκιμάζονται αδυσώπητα από την οικονομική κρίση και τα σκληρά μέτρα λιτότητας.
Η εφαρμογή του σχεδίου στους αλήστου μνήμης οργανισμούς με τα ντεμοντέ ονόματα, όπως ΕΘΕΛ, ΗΣΑΠ, ΗΛΠΑΠ, Μετρό και Τραμ, θα αποτελέσει «πιλότο» και για άλλες εκ βάθρων αναδιαρθρώσεις – για το καλό του κοινωνικού συνόλου, βεβαίως - βεβαίως... –, αν δεν παρουσιαστεί αυτό ακριβώς που φοβούνται, δηλαδή αν δεν κάνει την εμφάνισή του κανένας πιο δυναμικός Κολλάς, όπως π.χ. στις αρχές της δεκαετίας του ’90.

Η κωδική ονομασία του σχεδίου είναι «ONOS» και προβλέπει την πώληση των δημόσιων συγκοινωνιών σε «κουτόφραγκους», από όποια χώρα κι αν προέρχονται... Εάν δεν «τσιμπήσουν» οι «έξω από ’δώ», το plan B προβλέπει το κλείσιμο εν μια νυκτί όλων των φορέων της δημόσιας συγκοινωνίας προκειμένου εκατομμύρια φορολογούμενοι να ανασάνουν οικονομικά.
Το νέο σύστημα δημόσιων συγκοινωνιών θα στηρίζεται στην αρχή της «επιστροφής στο μέλλον», αφού το σχέδιο «ONOS», όπως μαρτυρά και το όνομά του, θα στηριχτεί στα επίμονα, υπομονετικά, χαριτωμένα και υπό εξαφάνιση γαϊδουράκια, τα οποία επί αιώνες αποτελούσαν τον κορμό των δημόσιων συγκοινωνιών της χώρας.

Η επιλογή των γαϊδουριών ως του απόλυτου μέσου μαζικής μεταφοράς θεωρείται ιδανική και για την έκφραση του νέου πολιτικού ήθους, αφού τα συμπαθητικά θηλαστικά αποτελούν σύμβολο ταπεινότητας, που είναι ζητούμενο, πλέον, στην πολιτική σκηνή του τόπου.

Παράλληλα, οι γάιδαροι ή γάδαροι, οι γαϊδάρες ή γαδάρες αποτελούν την προσωποποίηση της «πράσινης» ανάπτυξης, αφού «καίνε» σανό, δεν εκπέμπουν ρύπους, χέζουν ενέργεια, παράγουν γκουρμέ γάλα και tres chic καλλυντικά!
Σύμφωνα με πληροφορίες του «Π», ήδη το υπουργείο Περιβάλλοντος έχει επεξεργαστεί σχέδιο με συνδυασμό λύσεων για την πλήρη αξιοποίηση του θρυλικού όνου. Έτσι, τα κακάκια των γαϊδουριών θα συγκεντρώνονται και θα οδηγούνται σε ειδικό εργοστάσιο θερμικής επεξεργασίας, απ’ όπου θα παράγεται ρεύμα, ενώ σε ειδικές φάρμες θα παράγονται γάλα γαϊδάρας, αφρόλουτρα, ενυδατικές κρέμες, σαπούνια - κρεμοσάπουνα, καραμέλες και λικέρ.

Από την πώληση των προϊόντων θα επιδοτείται η λειτουργία του συστήματος «ONOS» και έτσι θα εξασφαλιστεί στους αιώνες των αιώνων η βιωσιμότητά του, αφού για παράδειγμα η τιμή του γαϊδουρόγαλου ξεπερνά στην Ευρώπη τα 100 ευρώ το λίτρο, άρα εδώ θα μπορούμε να το πουλάμε έως και 300% επάνω, ενώ σε υψηλά επίπεδα κινούνται και οι τιμές των υπόλοιπων γαϊδουροπροϊόντων.

Το σχέδιο «ONOS», σύμφωνα με τις εκτιμήσεις των ειδικών συμβούλων της κυβέρνησης, θα δώσει επίσης τρομακτική ώθηση στον τουρισμό, αφού εκατοντάδες χιλιάδες τουρίστες θα συρρέουν στην Αθήνα μόνο και μόνο για να πάνε βόλτα και να φωτογραφηθούν με τα εκατοντάδες χιλιάδες γαϊδουράκια που θα βρίσκονται σε κάθε γωνιά της πρωτεύουσας.
Σημαντική εξοικονόμηση θα γίνει και στον τομέα της δημόσιας Υγείας, αφού η μείωση της ατμοσφαιρικής ρύπανσης, οι πιο χαλαροί και εύθυμοι ρυθμοί θα ανεβάσουν τους δείκτες υγείας και ευτυχίας. Παράλληλα, με το σχέδιο θα σωθούν και τα υπό εξαφάνιση συμπαθή τετράποδα, τα οποία από 500.000 που ήταν στη χώρα το 1950, σήμερα είναι λιγότερα από 15.000.

Η πειραματική λειτουργία του συστήματος «ONOS» θα αρχίσει τον Οκτώβριο, και συγκεκριμένα στη γραμμή Μαξίμου - υπουργείο Οικονομικών.

Έχουμε πάθει την πλάκα μας…ε;

www.topontiki.gr/Articles/view/7922

Δημοσίευση σχολίου

0Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου (0)

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Learn More
Accept !