Χωρίς τίτλο

ΝΙΚΟΣ ΞΥΔΑΚΗΣ
1
Συνάδελφοι,
Απόψε είχαμε Δ.Σ. και δυστυχώς δεν έγινε (εγώ είχα ήδη αποχωρήσει) λόγω επεισοδίων που εγώ δημιούργησα και ακόμα χειρότερα δεν πρόλαβα να τα ολοκληρώσω. ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΩ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ ΠΟΥ ΜΟΥ ΑΝΑΛΟΓΕΙ αλλά δεν μετανιώνω και άμα χρειαστεί πάλι ο ίδιος θα είμαι και ο νοών νοήτω. Να ξέρετε ότι,ΟΤΙ έχει να κάνει με την αξιοπιστία της ένωσης και γενικότερα των συναδέλφων εγώ πίσω δεν θα κάνω όποιο και να είναι το τίμημα. Τα υπόλοιπα στην Γενική Συνέλευση (αν θα γίνει) ή όπου αλλού χρειαστεί.

Δημοσίευση σχολίου

1Σχόλια
  1. ΟΛΟΙ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΡΙΜΑΔΑ ΤΗΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ.ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ ΑΚΟΥΜΕ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ ΔΕΝ ΒΛΕΠΟΥΜΕ.
    ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ ΤΡΕΜΟΥΝ ΓΙΑ ΤΙΣ ΚΑΡΕΚΛΕΣ ΤΟΥΣ ΟΡΙΣΜΕΝΟΙ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΕΣ;;;
    ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΣΕΙ ΕΧΟΥΝ ΞΕΧΥΛΙΣΕΙ ΤΟ ΠΟΤΗΡΙ,ΑΥΤΟ ΕΧΩ ΝΑ ΤΟΥΣ ΠΩ.ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΤΡΟΠΟ ΝΑ ΜΑΣ ΒΓΑΛΟΥΝ ΑΠΟ ΤΟ ΑΔΙΕΞΟΔΟ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΠΙΟ ΑΠΛΟ *ΕΚΛΟΓΕΣ*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
Δημοσίευση σχολίου

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Learn More
Accept !