Σας Ευχαριστώ.

0
Θα ήθελα να ευχαριστήσω μέσα από την καρδία μου τον Πρόεδρο της Ένωσης Εργαζόμενων ΗΛΠΑΠ για την μεγαλειώδη  και πρωτοφανή συμμέτοχη στην σημερινή συγκέντρωση της ΓΣΕΕ και ΑΔΕΔΥ . Δεν μπορώ να βγάλω από την μνήμη μου την εικόνα τον Πρόεδρο μας με ντουντούκα και αξιοζήλευτο παθός να αποδοκιμάζει την Σοσιαλιστική του κυβερνήτη , τον Ταμεία μας με το πλακάτ τύπου Ζέπελιν να γεμίζει όλο το Σύνταγμα ,δίπλα τους τα μέλη του σωματείου να παροτρύνουν και να φωνάζουν δυνατά μα πολύ δυνατά. Και επίσης δεν θα ξεχάσω τον Γραμματέα μας με τα υπόλοιπα μελη της ΔΑΣ να κάνουν των καθιερωμένο περπάτημα από Ομόνοια έως το Σύνταγμα.
Δεν σας κατηγορώ για τίποτα απλά κατηγορώ όλους αυτούς που σας ψήφισαν μερικοί άθελα και μερικοί με το φακελάκι στο χέρι.
Αλλά νιώθω ντροπή και ταπείνωση που για συνδικαλιστική ηγεσία έχω μερικούς
ικανούς εξυπηρετητές του κώματος και όχι προστάτες των συμφερόντων των εργαζομένων. 
Εγώ και ο χρεοκοπημένος υιός (8 ετών) μου Σας Ευχαριστούμε.
Υποκλίνομαι στην μεγαλειώδη και αξιοζήλευτη συνδικαλιστική Σας δράση!

Υ.Γ. Σας ενημερώνω ότι σήμερα το απόγευμα στο Σύνταγμα οι αστυνομικοί ήταν παραπάνω από τους διαδηλωτές!
Tags

Δημοσίευση σχολίου

0Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου (0)

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Learn More
Accept !